Ha egy vállalat számára cél a vevőkör bővítése és a profit növelése, illetve hajlandó a korral haladni, akkor érdemes az internet nyújtotta lehetőségeket kihasználni. Azáltal, hogy az emberek többsége a netet használja elsődleges információforrásnak, az értékesítést is érdemes erre a területre összpontosítani. Persze ez nem azt jelenti, hogy a helyi értékesítéssel fel kell hagyni, csupán azt, hogy új csatornánk szükséges megkeresni a potenciális érdeklődőket és netes vásárlókká kell őket változtatni. Ebben a legprofibb egy online ügynökség, aminek alkalmazottai napról napra, hétről hétre azon munkálkodnak, hogy motiválják az embereket a vásárlásra. a hét minden napján azon vannak, hogy ügyfeleik bevételeit növeljék. Ennek érdekében a magyar reklámügynökségek többsége hirdetéseket és reklámok készítenek és azokat megfelelő képpen tálalják a „nagy közönség” felé. Ezáltal az online ügynökség eléri, hogy a vállalatok portékája iránt egyre nagyobb kereslet alakuljon ki, sőt meg is vegyék az adott cég termékeit. Ha az Ön számára is ez lenne a cél, akkor nincs más dolga, mint szétnézni a magyar reklámügynökségek között és kiválasztani közülük a legszimpatikusabbat.